Packar!

Japp, jag packar... har gjort det ett tag nu eftersom jag både måste packa till östersund (som jag åker till nu på måndag) och till spanien som jag, Ellet och Hanna åker till direkt efter östersund! vi kommer hem vid 24:00 från östersund och åker till spanien 4:00 unegifär... så jaa, vi har liiiite ont om tid kan man ju säga.

Idag har jag inte gjort någonting specielt, utan mäst varit hemma. jag har fixat lite i mitt rum nu också, har fått en ny datastol, nya gardiner och en filt :P

rosa gardiner
stolen
igen
filten (ihopvikt)

Kommentarer
Postat av: elin

faan vad coolt det blev:)!<3

2010-07-04 @ 20:44:45
Postat av: Millan

naaw, tack! <3

2010-07-04 @ 21:20:39
URL: http://ppierong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0